keskiviikko 31. maaliskuuta 2010

Pipa päivässä















Ihan en saanut tehtyä yhtä pipaa päivässä, mutta parhaana sitten kirin ja tein kolme ja lopputulokseni on 7.
Jokaisessa pipassa on lappu, mikä kertoo pipan koon. Näillä ajattelin ilahduttaa niitä, joidenka päänympärys on 58 - 62 cm kokoa.
Tänään iltasella kävin vain jättämässä valmiit pipat opistolle, joku vie ne aikanaan perille asti.
Lanka on Lidln pv, näihin käytin kahta eri värierän lankaa.
Jos ehdin, teen vielä muutaman lisää. Mutta olen tyytyväinen, että ehdin minäkin tehdä oman osuuteni sytomyssy kampanjaan.


12 kommenttia:

KristiinaS kirjoitti...

Hienoja pipasia! Kiva kun kerkesit tekemään, jokainen pipa on tärkeä.

MariL kirjoitti...

On kyllä tosi kivan värisiä pipoja! :) Mullakin on juuri nyt taas sytomyssyily päällä, nehän on oikein sopivia välipaloja tehtäviksi. :)

Matleena kirjoitti...

Kivoja pipoja! :) Siinä saa jo seitsemän ihmistä päänlämmikettä ja hiukan iloa.

Lila kirjoitti...

Kiitos kommentistasi blogissani:) Minä olen jo jonkun aikaa käynyt kurkkimassa sinun hienoja sivujasi.
Olet taitava ja ahkera:) Täällä on aina ilo vierailla!
Kivoja myssyjä olet saanut aikaan. Minulla vielä ajatus asteella nämä syto myssyt, onneksi on vielä aikaa. Yhsellä ainakin otan osaa näin hienoon juttuun.

Omppumato kirjoitti...

Hienoja pipoja! Mukavan värisiä.

Villanne kirjoitti...

Hienoja pipoja! :D

Tuon Lidlin langan olen unohtanut kokonaan. Tuostahan minäkin voisin tehdä myssyjä!

pirle kirjoitti...

Ahkeruutesi ilahduttaa ja tuo kevätmielen monelle :)

TeSa kirjoitti...

Kiitos taas kaikille.
Lanka on ihanaa virkata, napakkaa ja mukavan tuntuista.

Leena kirjoitti...

Napakan näköisiä. minulla on sytomyssyily päällä ja etrsiskelen juuri tuollaisia reijättömiä malleja, kun syöpöyhdistyksen sairaanhoitaja kertoi, että hiusten alkaessa kasvaa, sänki tulee reijistä ulos-

TeSa kirjoitti...

Näistä tuli piukkoja, ks toimii aina.

Hepsi kirjoitti...

Kauniita pipoja!

TeSa kirjoitti...

Kiitos, lanka sen tekee, minä vaan koukkua liikutan ;)