perjantai 8. helmikuuta 2013

Haasteellista

Paula heitti haasteen, joka on minusta omituinen, koska minähän en ole mitenkään omituinen. Muut ovat =)
Viisi ominta omituisuutta pitäisi mainita. Vaikeaksi menee...
Tattista vaan kuitenkin. Miten osasitkin laittaa haasteen oikeaan osoitteeseen?
1. Katselen paljon elokuvia, joita tallennan boxiin monilta eri kanavilta. Seuraan myös monia sarjoja, niin kotimaisia kuin ulkolaisiakin. Kun kasaan neuleita, pitää minulla olla tallella pari hyvää kotimaista musta-valkoelokuvaa, jotta työ sujuu. Tauno Palon kanssa minulla on usein rehvit.
2. En pidä autoilusta yhtään. Lähden, kun on pakko, mutta en nauti liikkeellä olosta. Hyvää työaikaa menee hukkaan autoillessa. 
Vuosien aikana pitkät työmatkat + opiskelumatka ovat puuduttanut minut täysin.
3. Katselen kiakkopelit hiljaa. En huuda katsomossa, mutisen, mutta olen hillitysti! Harvemmin edes taputan maalin jälkeen. Ai, jännittääkö katsella? Ajoittain.
4. Kaikki suureelliset esitykset ja näytökset saavat minut liikuttumaan.
5. Kevät on tulossa, ahdistaa. Talvella saa olla pirtillä hissutellen, vain sisätyöt on pakollisia. Kesällä koti laajenee useampaan neliöön kukkamaita, pihatöitä ja kunnossapitoa. Ahdistaa.
Kun alkuun pääsee, kaikki sujuu ihan jetsulleen.

Jos tunnet halua kertoa omat omituisuutesi, niin vinkkaa minulle, käyn kurkkaamassa.

4 kommenttia:

Sari kirjoitti...

Jos nuo ovat omituisuuksia niin olen sitten lähes yhtä omituinen. Myös mulla on aina paljon sarjoja ja muuta tallenteina joita katselen vapaalla ja käsitöitä tehdessä. Autolla kulkemisesta minä taas pidän kovasti. Peleissä en malta olla ihan hiljaa, ilotulitukset ovat tosi upeita ja kevät ahdistaa! Ei tosin sen vuoksi, että pitää tehdä hommia vaan yleensäkin olen täysin syysihminen.

TeSa kirjoitti...

Taitaa olla enemmänin tapoja, omituisia tapoja.

Sirkka kirjoitti...

Tunnustus sinulle myös minun blogistani.

TeSa kirjoitti...

Kiitos Sirkalle.