lauantai 26. lokakuuta 2013

Aplodit

Tämän syksyn teatteri-illat on aloitettu jo hyvissä ajoin Tampereen Teatterissa katsomalla ensinnä Hiljaiset sillat  Ihastuin jälleen kerran Teija Auvisen työskentelyyn. 
Viime jouluksi saamamme teatterilahjakortista jäi vielä muutama roponen jäljelle, jotka laitoimme musikaaliin Prinsessa.
Perjantai-iltana kävimme jo toistamiseen viihtymässä, tällä kertaa suuren näyttämön katsomossa.
Lavasteiden, tanssijoiden ja tunnusmusiikin ihastelu vei mukanaan. Hienoa katsottavaa.
Näytös ei ollut tylsä, vaikka olin nukahtaa Ruotsin matkan kohdalla =)
Liian vähäiset unet olivat tehdä tepposet.
Mukavaa viikonloppua teille lukijoille, minä suuntaan auton nokan jälleen töitä kohti.

4 kommenttia:

mate kirjoitti...

Kaunis asetelma vaunuineen :)
Kiitos vierailusta uuteen blogiini!

Eija kirjoitti...

Ihana asetelma. Minäkin olen ajatellut käydä katsomassa tuota Prinsessa musikaalia. Elokuvan olen nähnyt kirja on vielä kuuntelematta :)

*VEKKI* kirjoitti...

Nyt olen kyllä kade, ei meillä ole tuollaista upeaa tarjontaa!

Zelda kirjoitti...

Niin upean kuuloisia esityksiä! Ihanaa viikonlopun jatkoa sinulle.