perjantai 4. huhtikuuta 2014

Se ei kauaa aikaile!

Mitähän sitä vielä keksisi, että saisi väen poikkeamaan syömään päivän aikana, kun kaikkea on jo kokeiltu?
Viime syksynä aloittamani työura keittiöapulaisena on poikinut jo kaksi lomautusta ja tänään sain ilmoituksen kolmannesta. Pahus!
Soittelin kotimatkalla kasvarille ja kerroin hetkisen tilanteeni, olen kahden viikon kuluttua työtön, siis lomautettu.
Pari tuntia ja soitto takaisin....tule töihin.
Kuinkahan vanha minun pitää olla, että saisin tienattua itselleni sekä kesä-, että talviloman?
Työtä nyt kuitenkin olisi tarjolla. Ennemmin töissä, kuin kotona notkumassa.
Aurinkoista viikonloppua teille kaikille, 

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvähän se on,että jotakin on tiedossa.äiti

Sari kirjoitti...

Ei tuo tilanne kivalta kuulosta, mutta onneksi on töitä! Eläkkeellä ehditään sitten lomailla, jos sellaista nyt enää meille on tarjolla...

Pirena kirjoitti...

Ihan hengästyneenä luin mitä kaikkea olet taas lähiviikkoina saanut aikaiseksi.
Minä olen työttömänä kotona kaiket päivät yksin, enkä kuitenkaan saa aikaiseksi en niin mitään.
Sanonkin että aika menee aatellessa, päivä päätä käännellessä.

Sartsa kirjoitti...

Voi harmi kun et sitä kesälomaa ehi ansaita, mut kiva, että löyty heti töitä.
Tyynystä tuli taas kaunis, sopii värit yksiin maton kanssa.
Ajattele mikä visuaalinen silmä sulla on, kun näet pölyhiutaleetkin! Saisko niistä kuvioista mitään taidetta aikaseksi? Tossa kynttiläpylväässä on myös tosi maalaukselliset kuviot.

TeSa kirjoitti...

Olenhan minä kesälomani ansainnut, mutta loamukseni aikana siiryn töihin toisaalle, jossa ei sitten kesälomaa olekaan.