torstai 18. toukokuuta 2017

Onnea uudet ylioppilaat!

 Kynsilakkakoristekukat ovat koukuttavaa askartelua. Tein kaksi ylioppilaskorttia malliksi työssäoppimispaikkaani, josko joku innostuisi lakkailemaan omiin kortteluihinsa myös kolmiulotteisia kukkasia. 
Olen lupautunut pitämään toukokuun ajan kurssin niinä päivinä, kun olen läsnä.
 Korttipohja on valkoinen. Päälle hillitty kuviollinen kukkapaperi, parit stanssatut perhoset ja kynsilakkakoriste kiinni.
 Tykästyin näihin puisiin teksteihin, jotka tuovat kortin pintaan kivan ulottuvuuden.
 Toinen kortti on samalla pohjalla, hillityllä kuviopaperilla ja kukkina sini- ja valkovuokot.
 Kevään kirjoitusten tulokset julkaistaan tänään. Onnea kaikille.
 

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi että sä oot taitava! Kauniita ja herkkiä nuo kukat. En ole hetkeen täällä taas käynyt niin piti lukea useampi postaus ;) Kiva tuo raitapaita, oikein pirtsakka. Ja keijut, ah! Mukavaa kesää, kai se joskus tulee...siellä alkaa varmaan pihan kuopsuttelu toden teolla. Täällä ei päästä vielä istutushommiin ym. ennen kuin kaadetut pihapuut on kokonaan raivattu.

Susi kirjoitti...

Siis mitä ihmettä! Miksi tossa mun kommentissa lukee, että oon anonyymi...
t. Susi

intsu kirjoitti...

Mä olen aivan otettu nuista kynsilakkakoruista! Hienot kortit muutenkin.

*VEKKI* kirjoitti...

Miten hienoja, olet sinä kyllä mestari tekemään mitä vaan.

TeSa kirjoitti...

Pihapiiri on vasta siivottu talventörröttäjistä. Kottareissa on kuorma uusia taimia, jotka pitää istuttaa. Kesänlämpöä!